Efektywność marketingu podlega od tego, co prezentuje oraz jak jest konstruowana. Wiele ma prawo pod tym względem podlegać od miejsc, w jakim miejscu taka reklama się pojawia. Nawet wówczas, gdy będzie dobra, ale nie będzie pojawiała się w dogodnych miejscach marketingowych- nie przyniesie efektów ani rezultatów dla samego inwestora. To ma prawo zdenerwować. Każda inwestycja, która się nie zwraca drażni, a tym samym pod pewnym względem zakłóca pracę przedsiębiorstwa. Zupełnie inaczej jakkolwiek nie będziemy mogli dopasować się do skuteczności - sprawdź nadruk na odzieży. Pomimo to, nie każdy twierdzi, że reklamy są efektywne. Być może nie funkcjonują one na każdego. Mimo to pamiętamy o nich, a tym samym w sklepie jesteśmy w stanie naprowadzać sobie o takich reklamach. To jest właśnie taka efektywność. Tworzenie podświadomości reakcji. To etapy kreowania reklamy ,ale też i wyniki, które widoczne są przy konsumencie, który obejrzał taką reklamę. Zupełnie inaczej nie byłoby to dla nas takie idealne. Nie każda reklama jest niemniej jednak taka przydatna. Skutkiem tego nie wszystkie pozostaną w naszej klarownej pamięci.